Ved innkommende samtaler viser Trio Agent dato og klokkeslett for når samtalen kom inn. Du kan også se dato og klokkeslett for tidligere samtaler fra innringer om du er innlogget i Ekspedient og har på visning for Oppgaveinformasjon. Ved Windows10 kan det forekomme at visningen her er på 12-timers format.
Etter overgang til Windows 10 har flere kontaktet meg med tilbakemelding om at klokkeslettene i Trio Agent vises som 12-timers format selv om operativsystemet for øvrig er satt opp med 24-timers klokke. I Trio Agent vises dette ved at "a.m." og "p.m." er med i tidsangivingen på følgende vis:
|
Klokkeslett på 12-timers format i Trio Agent kjørende på Windows 10 |
Etter litt leting i Windows 10 ble det funnet at dette kunne la seg løse ved å følge følgende prosedyre:
|
Fjern AM/PM-symbol på følgende sted i Windows 10 |
- Gå til Windows Innstillinger og videre Dato og Klokkeslett.
- Trykk der på Tilleggsinnstillinger for dato, klokkeslett...
- Velg så Endre dato-, klokkeslett- eller tallformater
- Gå så til Flere innstillinger...
- Under fanen Klokkeslett finner du nå to felter for AM-symbol og PM-symbol. Disse må slettes.
Etter å ha lagret innstillingene over her og restartet Trio Agent så fikk vi riktig tidsangivelse i Trio Agent under Windows 10:
|
Her er klokkeslett på 24-timers format som forventet |
Legg gjerne igjen en kommentar under her dersom du har hatt tilsvarende erfaringer.
No comments:
Post a Comment